کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ورود فراسو به بازار تبلت‌های اندرویدی با تبلت Fast 711

اگر از کاربران قدیمی کامپیوتر در ایران باشید مطمئنا تاکنون یکی از برندهای فراسو را تجربه کرده‌اید، شرکتی که سال‌هاست در بازار محصولات کامپیوتری مخصوصاً وسایل جانبی فعالیت می‌کند. این شرکت به تازگی پا به بازار تازه‌ای نهاده و سعی دارد تجربه دیگری برای خود در بازار تبلت‌ها به جا بگذارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ شرکت فراسو چندی ست اولین محصول خود در بازار تبلت‌ها را با نام تجاری Fast 711 به صورت محدود و در فروشگاه‌های لاوان خود به بازار عرضه کرده و برای افزایش تجربه خود و استفاده از تجربه کاربران، جلساتی را با حضور کاربرانی که در فراخوان صفحه فیس‌بوک این شرکت، اعلام آمادگی کرده‌اند، جلساتی را برگزار می‌کند.

Farasoo-Fast-Tablet-01

ما ضمن اینکه شانس حضور در یکی از این جلسات را داشتیم و چالش‌های مطرح شده از سوی این شرکت و طرح سؤال‌های مختلف برای دریافت چرایی انتخاب کاربران را شاهد بودیم، گپ و گفتی نیز با مدیران این شرکت داشتیم تا با برنامه این شرکت برای حضور در بازار بیشتر اشنا شویم.
بنابر اعلام مدیران شرکت فراسو، این شرکت بیش از یک سال است که خود را آماده حضور در بازار تبلت‌ها می‌کند و در این زمینه تحقیقاتی را صورت داده که این جلسات به عنوان بخشی از مرحله تحقیق و توسعه بازار این شرکت به شمار می‌رود.

Farasoo-Fast-Tablet-03

تبلت Fast 711، به عنوان اولین محصول شرکت فراسو، از یک صفحه نمایش ۷٫۸۵ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل به همراه پردازنده ۴ هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی و چیپست گرافیکی Mali-400MP برخوردار است. حافظه داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت بوده و از قابلیت‌هایی نظیر وای‌فای، جی. پی. اس و بلوتوث بهره می‌برد. فراسو در این تبلت از یک دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسل در قاب جلویی استفاده کرده و آن را به اندروید ۴٫۲٫۲ مجهز کرده است.

Farasoo-Fast-Tablet-02
طراحی این تبلت در نگاه اول جمع و جور و باریک به نظر می‌رسد و البته طراحی مانند سایر تبلت‌های بازار دارد و البته بدنه قاب پشتی دستگاه طوری ست که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.
مدیران فراسو بر این باورند که با تولید این مدل و مدل‌های بعدی سری Fast، اولین تولیدکننده واقعی تبلت در داخل کشور خواهند بود چرا که تجهیزات کامل تولید این محصول را در داخل کشور راه‌اندازی نموده‌اند و با توجه به سابقه این شرکت در ساخت محصولات کامپیوتری به نظر کار چندان سختی در پیش‌رو نداشته‌اند.

Farasoo-Fast-Tablet-04

شرکت فراسو قیمت پایه ۵۵۰ هزار تومانی را برای تبلت مدل Fast 711 در نظر گرفته‌اند و با عرضه نسخه ۳G تبلت ۷٫۸ اینچی خود با نام Fast 717 احتمالا شاهد قیمتی بالاتر برای نسخه جدید خواهیم بود.
شرکت فراسو برخلاف سایر شرکت‌های ایرانی در زمینه نرم‌افزاری نیز ظاهرا برنامه‌هایی را برای محصولات خود در نظر گرفته و علاوه بر عرضه سه اپلیکیشن ایرانی، فروشگاه لاوان، نیوزگردی و آب‌وهوا، برنامه‌هایی برای به‌روزرسانی و آپدیت محصولات خود از طریق وب‌سایت در نظر گرفته و البته به دنبال تکمیل این برنامه با آپدیت محصولات به صورت خودکار و از طریق خود دستگاه است.

شرکت فراسو تاکنون توانسته نام خوبی برای برند خود به عنوان یک پشتیبان خوب برای خدمات پس از فروش دست و پا کند و به لطف این خوشنامی جایگاه خوبی در بازار برای خود بدست آورد. حال باید دید این تجربه باعث کسب سهم قابل توجه برای فراسو در بازار تبلت‌ها نیز خواهد شد یا خیر!؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18107 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/09/09 تعداد مشاهده: 2199
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید باجمانلو 1392/09/10 13:49
اگه اسمبل هم باشه بازم بهتر از اون دیمو هست که بعد 6 ماه میادمگه ما ااز طرح آماده استفاده کردیم.
منتقد 1392/09/10 01:03
همین اسمبل هم اگه باعث بشه چند تا شغل ایجاد بشه خوبه ، در ضمن تو دنیای امروز ملی گرایی و بومی بودن بی معنیه ، صرفه اقتصادی و مسایل دیگه حرف اولو می زنه . ولی تولید در داخل خوبه .
همیشه یه شروعی وجود داره ، خیلی از شرکت های کره ای هم از اسمبل و کپی برداری به اینجا رسیدن ، یه شبه کسی سازنده چیزی نمی شه و نخواهد شد ، قدم به قدم .
لطفا توقعتونو بیارید پایین و منفی بافی نکنید ، یه شبه نمیشه هیچ کاری کرد ، یه آدم اول چهاردست و پا راه می ره بعد رافتن عادی و بعد دونده می شه . شما الان انتظار دارید یه بچه فوتبال بازی کنه !!! خوب نمیشه دیگه !!!
امید وارم یه روزی بیاد که بیشتر قطعاتش هم تو ایران تولید شه
ایمان 1392/09/09 21:37
just asus
خودم 1392/09/09 21:24
آفرین فراسو
همیشه از قطعاتش راضی بودم
موفق باشی
مسعود چاووشی 1392/09/09 19:53
تولیدکننده واقعی تبلت در داخل کشور ؟!!!

این جمله اصلاً معنی نمیدهد

مگر میشود؟

شما کدامیک از قطعات آنرا خودتان طراحی یا تولید میکنید؟ سی پی یو؟ رم؟ ال سی دی؟ مموری؟ !!!
حداکثر میتوانید بگوئید مونتاژ ایرانی یا طراحی (انتخاب قطعات) ایرانی
شرکتهای سامسونگ، ال جی، سونی و ... شاید سی پی یو یا یکی دو قطعه دیگر را نسازند اما اکثر قطعات آنرا خودشان طراحی کرده یا میسازند
علی 1392/09/09 18:02
محصولات acron شون که خیلی بد بودن.
ناشناس 1392/09/09 12:55
اگه تمام قطعاتش ایرانیه 550 زیاده ، باید قیمت مناسبتری داشته باشه
reza 1392/09/09 09:33
همیشه محصولات خوب و با کیفیتی داشت اما جدیدا از محصولات آنها استفاده نکرده ام